Okres przedświąteczny to najbardziej intensywny czas zakupowy w roku. Wydajemy dużo i szybko, dlatego warto skorzystać z bezpiecznych metod płatności. Gwarantują je transakcje bezgotówkowe. Świąteczna kampania Visa zachęca konsumentów do korzystania ze zbliżeniowych płatności, a w zamian oferuje wyjątkowe nagrody.
Świąteczna loteria Visa i Lidl
Visa wspólnie z siecią sklepów Lidl przygotowała dla klientów świąteczną loterię, w której główną nagrodą są cztery pakiety zakupów warte 10 000 zł każdy, a także dwanaście pakietów po 1 000 zł.
– W ramach kampanii świątecznej chcemy w przyjemny sposób przypomnieć konsumentom, że Visa mogą płacić szybko, wygodnie i bezpiecznie na wiele sposobów, niemal w każdej sytuacji, niezależnie od tego, gdzie kupują prezenty i produkty na wigilijny stół – czy to w małym lokalnym sklepiku czy w sieci – mówi Katarzyna Jezierska, dyrektor marketingu Visa na Europę Środkowo-Wschodnią.
Jak wziąć udział w loterii? Wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus, zarejestrować się na stronie www.lidl.pl/visa, a następnie dokonać płatności w sklepie przy pomocy aplikacji. Każde kolejne zakupy zwiększają szansę na wygraną. Pośpieszcie się – kampania trwa tylko do 24 grudnia. Wszystkie informacje na temat loterii oraz jej regulamin znajdują się na stronie https://www.lidl.pl/visa.
Wygoda i bezpieczeństwo
Kampania świąteczna Visy, podobnie jak inne działania firmy pokazują zalety płatności kartami (zarówno plastikowymi, jak i tymi załadowanymi do smartfonów i smartwatchy). Rok 2020 okazał się przełomowy dla transakcji zbliżeniowych i elektronicznych. W czasie pandemii okazały się najbezpieczniejszą metodą płatności. Dzięki staraniom m.in. Visy oraz wspieranej przez nią Fundacji Polska Bezgotówkowa, na polskim rynku funkcjonuje już ponad milion terminali. Dostępność nowoczesnych rozwiązań, że Polacy coraz chętniej płacą zbliżeniowo. Jak pokazuje raport Fundacji Digital Poland ‘’Technologie w służbie społeczeństwu. Czy Polacy zostaną społeczeństwem 5.0’’, aż 81 proc. badanych pozytywnie ocenia możliwość płatności kartą dodaną do aplikacji w telefonie.
– Polskie społeczeństwo jest gotowe na ten proces, ponieważ w ciągu ostatnich kilku lat przeszło prawdziwą cyfrową ewolucję, jeśli chodzi o udział transakcji zbliżeniowych, znacznie przekraczający średnią europejską jeszcze przed pandemią. Jak pokazują dane Narodowego Banku Polskiego, już ponad 93% transakcji kartowych w Polsce odbywa się właśnie zbliżeniowo. Na koniec września 2020 roku. udział tego typu transakcji we wszystkich płatnościach Visa w fizycznych punktach sprzedaży w Polsce wzrósł dodatkowo o kolejne 5 p.p. (vs wrzesień 2019) – przekonuje w swoim artykule Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.
Autor wpisu / Partner wpisu:
Fundacja Digital Poland