Oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej decydują się na produkty przyjazne środowisku, regulacje prawne oraz wizerunek pracodawcy dbającego o ekologię i zrównoważony rozwój to główne motywacje, które skłaniają firmy do zmiany swojej polityki na bardziej zieloną. Katarzyna Pawłowicz – specjalistka od zrównoważonego rozwoju w firmie Visa Polska w Podcaście Digital Festival z Jerzym Telesińskim wyjaśnia, dlaczego zielona gospodarka w biznesie to już nie wybór, a wymóg. Ekspertka opowiedziała, jak zmieniają się preferencje polskich konsumentów i jakie znaczenie ma dla nas to, czy produkt powstał z poszanowaniem dla środowiska. Z rozmowy dowiemy się również, jakie działania na rzecz klimatu podejmuje Visa i jak wspiera swoich partnerów biznesowych na polu zrównoważonego rozwoju.
„Wybory konsumenckie determinują sposób, w jaki firma dobiera swoją linię produkcyjną, w jaki sposób decyduje się działać na danym rynku, jakie produkty oferować” – mówi Katarzyna Pawłowicz, Product Director, Visa Polska.
Całej rozmowy można posłuchać na stronie TOK FM.