Inspirujące spotkania z nowymi technologiami, prawie 70 edukujących wydarzeń oraz 14 miast organizujących Noc Innowacji. Tak w skrócie wyglądała druga edycja Festiwalu Cyryzacji. Zapraszamy do obejrzenia podsumowania największej edukacyjno – technologicznej inicjatywy w Polsce.
Głównym celem Festiwalu Cyfryzacji jest przybliżenie społeczeństwu wiedzy na temat nowych technologii. To właśnie cyfrowe kompetencje pomogły nam się odnaleźć w nowej, pandemicznej rzeczywistości. Technologie to przede wszystkim ludzie, a ich rozwój sprzyja integracji społecznej i podnoszeniu jakości życia. Cieszymy się, że z takim przekazem udało nam się dotrzeć aż do 9 milionów Polaków poprzez media tradycyjne i cyfrowe.
Europejskie Dni Cyfryzacji
W trakcie czwartej edycji Swiss Digital Days wspólnie ze Szwajcarią, Szwecją, Serbią, Ukrainą oraz Liechtensteinem i miastem Wiedeń podpisaliśmypostanowiliśmy razem działać na rzecz promocji nowych technologii oraz szans, jakie daje społeczeństwu. W tym celu od 2021 roku w całej Europie równolegle organizowane będą Dni Cyfryzacji.
Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tak wspaniałej inicjatywy i wspólnie budować cyfrową Europę. Dlatego Festiwal Cyfryzacji zmienia nazwę na Digital Festival.
Zmieniamy nazwę, jednak nasz cel pozostaje ten sam – przybliżanie społeczeństwu wiedzy na temat cyfryzacji. Bo technologia jest dla wszystkich!
Zapraszamy do obejrzenia podsumowania drugiej edycji Festiwalu Cyfryzacji.
Festiwal nie mógłby się odbyć bez wsparcia Partnerów Strategicznych: Visa, Ringier Axel Springer Polska, player.pl, Huawei oraz T-Mobile Polska.
Dziękujemy również wszystkim Partnerom festiwalu: UPC Polska, Ströer Media, Polpharma, Sage, PwC Polska, IdoSell Shop, Platforma Przemysłu Przyszłości, POLSKA PRESS GRUPA.
Do zobaczenia już w październiku!
Autor wpisu / Partner wpisu:
Festiwal Cyfryzacji